Igualidad - lighed akryl på lærred privateje, Brasilien

Bagersvend, akryl på papir

parafrase over Francisca Clausen maleri kun til mig selv! Jeg elsker hendes billeder akryl på lærred

Vuggegave - akryl på masonit

Det kunne være her akryl på lærred

pige i middagshede akryl på masonit

glad for blomster akryl på papir

glad for dyr - akryl på papir

han gik

kaffe - akryl på papir

Min vindueskarm akryl på lærred

Professor i sit es akryl på lærred

kurvestol - akryl på papir

tanker som sæbebobler - akryl på papir

fabeldyr - akryl på papir og papirstykker - intuitivt maleri

fantasidyr - akryl på papir - intuitivt maleri

julelys i øjnene oliekridt på groft papir

portræt - automattegning akryl på papir

ikon - skt. Michael, jordens beskytter tempera på træ

Skt. Georg og dragen trad. ikon, tempera på træ

kvindetorso

Han taler med dyrerne

banner til Kunstnertræf i Faaborg, 2002 - blev stjålet

Babylons skøge - intuitivt maleri

kulturens vingesus - intuitivt maleri

krukke roterer om sig selv

landskab Samsø

Hyrder med får og geder i Drôme 70X100 akryl på lærred

Haven på Samsø olie på lærred 55X75

pige på trappe

Lundstrøm parafrase - linoleumstryk

dejlig rund model

nature morte - olie på lærred

æg på hvid dug

syrener i vindueskarmen

mit barnebarn Asta kigger ned - malet på loftslemmen i entreen

fuglen flyver fra reden - en historie så gammel som Metusalem

receptionisten på Hotel de l'Aveyron, Hardy Andersen på Deux Magots. Hans kæreste Jean Claude sidder beskedent i baggrunden

Nina læser!

Monique med jagthunden efter en dejlig middag på verandaen i Pelonne, Drôme

Trompe l'oeil - udsigt til Hvidkilde sø

tulipaner i vase - akryl på papir

knap sylten, når du er i det røde felt!

Cellist akryl på lærred 24x30

Venter på solhverv

Næse for musik

Pigen og haren

Sild på paptallerken akryl på papir 56x52 indrammet privateje

Lille Asta kigger ned fra loftslem i entréen akryl på folie privateje

kubistisk selvportræt akryl på papir privateje

portræt privateje

Arbejde/fritid flyttet hjemmefra

Med mine billeder prøver jeg at udtrykke en stemning,
en følelse, en splittelse – eller ganske enkelt gengive
det billede, der opstår ved mødet med andre billeder,
med mennesker og natur.

Jeg eksperimenterer med forskellige udtryk
og henter inspiration i kunsthistorien.

Det gør, at billederne bliver meget forskellige.


 
Det, jeg finder smukt, har hverken bestemt køn,
kultur eller race.

Farver og form er det vigtigste.